• 0224 251 06 00
  • binted@bursa.bel.tr

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ POLİTİKAMIZ

BİNTED,

Tüm iç ve dış müşterilerinin Şikayet, öneri ve memnuniyetsizliklerini kolayca iletebildiği, bunların objektif, adil, dikkatli ve gizlilikle ele alındığı, yasal şartlara ve şirket politikasına aykırı olmayacak şekilde değerlendirdiği, aynı memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirme ve kontrollerin sürekli yapıldığı, müşteri ile olan ilişkilerinde şeffaflığı esas almış, bütün müşteri memnuniyetsizliklerinin çözülmesini ana ilke olarak kabul etmiş, müşteri odaklı bir yaklaşımı takip etmektedir.

Şikayet Yönetimi

10002 – Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, kuruluşların müşteri şikayetlerini nasıl ele alabileceklerini tanımlamalarına, yönetmelerine ve anlamalarına yardımcı olmaktadır. BİNTED bu tescil sertifikasına sahiptir.

BİNTED 10002 – Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikası, hizmetler süreçlerinde, müşteri memnuniyeti ve şikayet yönetimi uygulamalarını kapsamaktadır.